woensdag 27 mei 2009

Wie het kleine niet enzovoorts



Ik heb al dagen zin in een pennywafel, want die had ik lang niet gehad. Net at ik een pennywafel en nu weet ik weer waarom ik nooit pennywafels eet.
Maar goed, er zijn mensen met grotere problemen.
Ikzelf heb trouwens ook wel grotere problemen.
Toch moet je ook aandacht besteden aan de kleine dingen in het leven, vooral ook omdat er dan toch weer ruimte voor andere dingen.
Voor betere koekjes bijvoorbeeld.
(Alleen, wat doe je met de resten?)

3 opmerkingen:

Karin zei

Was je niet in de war met een Choco Prince? Nu ik die penny wafels zie, krijg ik daar zin in. En wat de resten betreft - heb je een vogelhuisje?

Flopke zei

Nee, want ik wilde bewust niet zoveel chocola. En wat je tip betreft: dat is toch slecht voor hun tandjes?

Karin zei

Dat is waar, dan kun je er beter suikervrije kauwgom in leggen.