zaterdag 20 maart 2010

Afspraak

Als je een afspraak met iemand hebt, en uit pure slomigheid komt hij je te laat halen, dan kan hij maar beter doen of hij dit niet in de gaten heeft.
Als hij zegt: 'Excuses voor de vertraging,' dan weet je dat hij zich realiseert dat hij te traag is, maar dat is geen ramp.
Maar zegt hij vervolgens: 'Ik was nog even mijn mail aan het beantwoorden...'
en daarna: 'dat wilde ik even afmaken...'
en dan: 'voor je het weet sla je er eentje over,' dan weet je genoeg...
hij zat achter zijn computer, realiseerde zich dat hij een afspraak had, maar hij kon of wilde niet schakelen.
En dan moet je vooral proberen je mond te houden en niet zeggen: 'Wist je dat je aan een mailtje kunt zien dat hij nog niet gelezen is? Handig, want dan kun je dat ook later doen. Dan kun je in de toekomst wel op tijd komen op afspraken, mochten ze nog eens belangrijk voor je zijn.'

Over afspraken gesproken, ik heb jullie nog niet verteld over mijzelf, mijn droger en het mannetje...

Geen opmerkingen: