donderdag 31 januari 2008

Denkend aan Holland

Vandaag is ons storm beloofd, daarna krijgen we sneeuw, die misschien nog nat is ook.
Natte sneeuw.
Dikke bleek.
(Een kreet die we hier gebruiken om een fles glorix extra aantrekkelijk te maken.)
Maar ik heb tenminste een pen.
En ik mag zeggen wat ik denk.
Dat geldt uiteraard voor iedereen, en sommigen maken daar veelvuldig en op hoge toon gebruik van.
Deep Throat willen ze verbieden. Dat is nieuw. Niet dat ik een ontembare behoefte heb om die film te zien, maar toch.
Ik bedoel: omdat ze andere films niet kunnen verbieden, ook als daar heftige bezwaren tegen bestaan en we op esthetische gebied geen overspannen verwachtingen moeten koesteren.
Eerst de beloofde storm maar.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik mocht deep throat vroeger ook al niet zien. Daarom is het fijn dat het binnenkort alsnog kan. Het lijkt me een interessante film. Leerzaam ook('hoe doet ze het!'). Moet misschien wel een waarschuwing aan vooraf gaan: probeer dit niet thuis.
Of wel. Eigenlijk moet iedereen ook dat maar voor zichzelf weten.

Flopke zei

Hoe ze het doet? Waarschijnlijk toch zoals Laurence Olivier in Marathon Man: just act.