donderdag 27 november 2008

...

Ik had jullie hier nog de schaduwnotulen beloofd van de vergadering-van-twee-dagen. En dan na het winnen van zo'n tweede prijs, (nu moet ik laten zien dat ik het waard ben), ik word niet meer gebeld door telemarketeers (en terecht, ik zou niet weten wat ik zou moeten zeggen), het blijft de hele dag schemerig, ik ga nog lang niet naar de zon toe (hoewel ik recent nog ernstig heb lopen twijfelen), ik ben moegehoest, moet als een dolle een (werk)verhaal afmaken waar ik al dagen mee worstel, ik zou nu echt eens een vernieuwende draai moeten geven aan mijn foto's, (zo kan het echt niet langer). Kortom, hiermee zijn de ideale omstandigheden geschapen voor een stevige writersblock. Laat ik die dan tenminste eens tot op de bodem uitdiepen.
Morgen.
Of overmorgen.
En anders is er maandag natuurlijk ook weer een dag.

Geen opmerkingen: