vrijdag 4 december 2009

Voor het te laat is



Ik weet het niet met mijn series, zo leuk zijn ze niet.
Soms denk ik dat het vroeger echt beter was, toen alles nog mogelijk was. Van Bhagwan hadden we nog nooit gehoord, je was gezond en in de kracht van je lezen. Maar nu merk je dat er steeds meer verdwijnt. Nog even laat ik deze foto bovenaan staan. Waarom eraf halen? Heb ik soms iets beters?
Daarna ga ik verder, dan meld ik me bij belmeniet.nl, omdat ik geen ruzie meer wil met een telemarketeer die me een abonnement op Elsevier wil aanbieden, terwijl zij het blad zelf al jaren niet heeft gezien en ze me ook niet kan vertellen of er foto's van Marilyn Monroe instaan, waarna ze het gesprek onbeleefd afkapt, omdat ze hier echt geen tijd voor heeft.
Nee, het moet anders.
Want straks is het te laat.


4 opmerkingen:

De Quall (De Kwall) zei

Ik heb zelf getracht 'belmeniet' te bellen, maar de dame op het antwoordappraatje, kennelijk een zus van de dame die in mijn TomTom zit, meldde dat ik verbonden was met Bel me niet... Dus hing ik weer op!

Zinloos eigenlijk, om iets te bellen als ze zeggen dat ze niet gebeld willen worden!

Erg vreemd...
Ik moest de code 'merot' intoetsen, toen ik dat vervolgens intikte dacht ik als vanzelf aan: ik bel me rot... Typisch, hè? Hoe het allemaal zo kan toegaan, niet dan?! Toeval?!

Wat Shaffy aangaat... geen mens meer in dit land met zo'n stem! Jammer!!!

Gelukkig hebben we geluidsdragers!

En een geheugen!

Flopke zei

Het siert je dat je hebt opgehangen, maar zo zie je dat de wellevende medemensch immer het slachtoffer zal zijn van de belmaniakale samenleving.
Shaffy had daar allemaal geen last van.
Dan had hij een huis moeten hebben. Met een telefoonaansluiting. Waarvan hij met enige regelmaat de rekeningen betaalde.

De Quall (De Kwall) zei

Hij - Ramses - betaalde niet alleen de rekening, maar ook vaak het gelag.

Wat die mevrouw aangaat, van de, zoals u dat zegt: belmaniakale wereld, ze meende mij ook het menu te presenteren waar ik dan op verschillende knopje moest drukken, door getallen onderscheiden, om dan uiteindelijk de keuze te maken... Maar zover kwam het niet.

Kijk, ik vind alles goed, maar als ik keuzes moet maken zoals ik dat bij de Afhaalchinees doe, dan wordt het niet meer overzichtelijk en krijg ik het idee dat ze bij het einde van het gesprek zullen vragen: Sambal elbij, meneel?

Nu is het zo nu en dan wel lekker om chinees te eten, maar niet elke dag, tenzij je een Chinees bent dan ga je niet naar een Afhaalchinees nog eens chinees af te halen als je thuis zelf chinees kookt.

Zo ziet u maar weer, dat het een met het ander te maken heeft!

Ik moest nu de code: urstster invoeren, dat is het maximale wat je uit urst kunt krijgen!

Flopke zei

Ja, ook bij mij moeten codes worden doorgevoerd. Ook ik moet mee. urstster hè? Dat is wel erg toevallig. De urstster (of ürststrer, oesrster of ook wel oester), de chinezen menen hem warm te moeten maken in zwartebonen saus. Fout! Ze moeten rauw en met champagne. Zo zie je maar, de wereld is wel degelijk rond.