zondag 26 juni 2011

...


Flopke?

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Waar blijft het verhaal over het feestje dat niet voor mocht piepen (zie Gewonnen1 van 1 juni). Want daar zijn we hééééél benieuwd naar.

Baal

Anoniem zei

Flopke waar ben je. Je wordt gemist.

Flopke zei

Anoniem 1, o ja, dat was een geweldig feest, ik zal eens kijken, wilde eerst mijn vakantie beschrijven en alle dingen die daarbij komen kijken.
En anoniem 2, ik was dus weg, maar nu ben ik er weer!

Narimda zei

Flopke is weer terug! Hurrah!

Flopke zei

Dank je! Ja, toch ook wel fijn. Maar kan buiten het licht aan?

Anoniem zei

Flopke, word nu eens wakker, het is al september, de wereld staat in brand en we willen jouw scherpe observaties weer eens lezen.

Flopke zei

Beetje druk, maar laat ik alvast een tipje van de sluier oplichten over mijn mening wat betreft de situatie van de wereld: ik ben bezorgd.
Hoop binnenkort wat meer tijd te hebben.