donderdag 16 juni 2011

Flopke Daily I

Ja! Een Flopke Daily. Dat wil ik ook. Met allemaal dagelijkse berichten over Flopke. En dan snel, zonder pretenties, hup foto erbij, rechttoe rechtaan, niet moeilijk doen.
Maar ik moet ook mijn verhaal nog afmaken, over wat er nu echt de moeite waard was in mijn digitale leven.
En ik weet dat als ik me iets voorneem, dat ik dan mijn uiterste best doe om eronderuit te komen.
Dus de vraag die na de eerste Flopke Daily blijft hangen, luidt: een dagelijkse update... Flopke, denk je nu écht dat het wat voor je is? Zou je niet eerst oude beloftes inlossen.
(Ja, maar dat kan juist heel goed in de Flopke Daily.)
Flopke... tsssss.

3 opmerkingen:

Marloes zei

dagelijks...ooit ..lang geleden maar nu haast nooit meer.
Sleep me mee a u b

Flopke zei

Ik probeer...

Flopke zei

(Maar ehm, lief dat je het zegt.)