woensdag 19 december 2012

Te korte wimpers

Om een of andere reden stond ik in een parfurmerie tegenover een verkoopster die me vroeg of ik een bepaald serum had gezien.
Dat had ik en ik had begrepen dat mijn wimpers ervan gingen groeien.
Jullie weten natuurlijk niet hoe lang mijn wimpers nu zijn, maar ze zijn veel te kort en daarom zou ik ze graag een stuk langer hebben. Alleen geloof ik niet dat zo'n serum ze zal laten groeien.
Maar ik heb een probleem: als mensen iets keihard beweren, ben ik geneigd het te geloven. Eerst sputter ik nog wat tegen, dat het niet waar kan zijn, maar als zij volhouden, ga ik overstag.
Zo ook bij deze verkoopster. Het was wonderbaarlijk hoe goed het werkte, als ik het maar gedurende twee maanden elke dag gebruikte en als ik dat goed zou doen, dan zou ik er versteld van staan.
Ik wist opeens ook zeker dat het met langere wimpers wel goed zou komen met mij.
Ik kocht het en had er gelijk spijt van.
En nu weet ik ook waarom. Ik geloof er nog steeds niet in. Alleen zal ik nooit weten of mijn korte wimpers te wijten zijn aan een serum dat niet werkt, of omdat ik er niet toe in staat was het goed te gebruiken.

2 opmerkingen:

Hoof zei

Ik heb zelf hele lange winpers. Als jongen. Is daar serum voor wat ik niet kan gebruiken?

Flopke zei

Ja zeker! Je hebt verschillende merken en als je die niet gebruikt, scheelt dat echt veel geld.