zaterdag 8 december 2012

Transparante nagellak



Ik ben natuurlijk al lang niet meer jarig, hoog tijd voor een nieuwe blog.
Over de NS mag je niet schrijven, ook al is de nood immer hoog. De treinen rijden spaarzaam, werkzaamheden, vakantie en bladerval zijn als oorzaak naar de achtergrond gedrongen, dit keer is het wegens sneeuwval, o nee, vorst, vandaag is vorst de reden.
Maar dat onderwerp is taboe, te gemakkelijk. En gemakkelijk is het.
Nu kun je je afvragen wat er tegen een gemakkelijk onderwerp is, maar het mag dus niet. Ook over het weer mag je het niet hebben. En wat mezelf betreft, wegens privacy ga ik me niet aan de grote klok hangen.
Dan is nagellak wel geschikt om over te bloggen. Er rust geen taboe op, het is niet te persoonlijk, niet platgeschreven, niet mooi, niet eens gemakkelijk op te brengen en je smeert je toetsenbord onder als je ongeduldig ben. En zeker is het geen gemakkelijk onderwerp.
En dat geldt helemaal voor doorzichtige nagellak.
Ik gebruik het alleen om een panty te redden. Maar die draag ik nu niet.
Niet met deze kou.
En al helemaal niet als je het risico loopt ermee op een tochtig perron eindeloos op een trein te moeten wachten.

Geen opmerkingen: