vrijdag 10 oktober 2008

Telefoon in de wilgen

Mijn telefoon hangt in de wilgen. Heb ik daar niet zelf opgehangen, dat hebben zij gedaan, ze bellen me niet meer. Zou ik op een zwarte lijst voorkomen? Is nu ik met Pietervrouw aan het ballen ben geslagen het hek van de dam bereikt? Om niet gebeld te worden moet iedereen zich hoogstpersoonlijk op een lijst laten zetten, ik geloof dat ik de enige ben die er door de tegenpartij is opgezet. Terwijl ik zo graag zou willen praten over mijn pensoengat en mijn energierekening.
En wat verlang ik ernaar om mijn rente laten analyseren door een speciaal daarvoor in het leven geroepen centrum.

2 opmerkingen:

Karin zei

Ja Flop, ik vrees dat je op de welbekende Zwarte Lijst Voor Telemarketeers staat. Geregistreerd onder nummer A356980GK. Jouw nummer wordt automatisch geblokkeerd wanneer het voorkomt in de automatisch gegenereerde bellijsten. Bummer.

Flopke zei

Nou! Ik heb zoveel plannen. (En hoopte stilletjes dat het de kredietcrisis is.)