woensdag 22 oktober 2008

Telemarketing-ping-pong, The Sequel

Achter de schermen wordt keihard gewerkt aan het telemarketeer-ping-pong. Ik stuur regelmatig telemarketeers door naar Pietervrouw, maar ik weet niet of ze overkomen, want Pietervrouw is slecht bereikbaar deze dagen. Ze schijnt een eigen leven te lijden, wat in dit kader natuurlijk jammer is.
Marinalog is me te hulp gekomen en is zo gul om haar telemarketeers aan mij uit te besteden. Gister kon ze haar mobieltje aan mij geven, en was er voor de telemarketeer geen redden meer aan. Vandaag moest ze mijn telefoonnummer doorgeven en moest de dienstdoende telemarketeer me bellen. Dat heeft ze nog niet gedaan. Wel wist de betreffende telemarketeer al dat er een zaakwaarnemer was. Dat ben ik dus. En aangezien ik het fiat van Pietervrouw nodig heb, zouden we gemakkelijk aan drie moeten komen.
Maar ja, dan moeten ze wel bellen natuurlijk.
En wij moeten opnemen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ze zei: maar het gaat over uw persoonlijke lening..
Toen zei ik: jawel, maar ik ben niet handtekeningbevoegd dus u kunt dit beter bespreken met mijn zaakwaarnemer.
Terwijl ik dat zei, sloeg m'n stem raar over zodat het leek alsof ik een debiel was die onder curatele staat.

(dit nog even ter achtergrond, voor als ze straks belt)

Flopke zei

Niet handtekeningbevoegd om je eigen PL over te sluiten... Ik vind dat je hen een stevig argument in handen hebt gegeven om mij te bellen.