dinsdag 29 april 2008

Foto's van mr. Cave

Je moet niet dansen als je foto's maakt. En je moet een goede camera meenemen. Dit geldt zeker in het geval je vooraan gaat staan bij een geweldig concert en als Nick Cave dan in de camera kijkt, en zo'n beetje blijft poseren.
Ik ga voor de zekerheid vandaag maar niet naar Amsterdam, want straks kom ik hem tegen en als hij mij herkent en erachter komt wat voor een foto's ik in elkaar stond te draaien, zegt hij me misschien niet eens gedag.
Hij heeft geen speciaal nummer aan mij opgedragen, maar dat komt waarschijnlijk omdat er aan de andere kant van de zaal allemaal mensen stonden te schreeuwen en aandacht te trekken.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

In de sauna heb je dat ook vaak, zo'n kleurencabine, waarin het licht dan weer rood is, dan weer geel, en dan weer blauw. Schijnt goed te zijn voor allerlei organen.

Flopke zei

Ja Siske, dit was inderdaad ook erg goed voor allerlei organen van mij. Zou dat het licht geweest zijn?