dinsdag 26 februari 2008

Geen stijl hè, hè

Vind je een gehoorapparaatje in Osdorp en daar hoor je niemand over, maar de muizen op Utrecht CS, dat was raak. Dat kwam op Fok.nl. En dan krijg je het nog druk met jezelf. Ik bedoel, dat ik daar nu weer over schrijf, is toch de digitale versie van het Drosteblikje? (Aangezien ik liever niet over mijn leven praat, bestaat mijn leven hier niet uit veel meer.)
Er kwamen veel mensen kijken, het was een kabaal en gezellig, maar nu moet het maar weer rustiger worden.
Mijn foto stond ook op Dumpert, een dumpsite van Geen Stijl. Met mijn foto, maar zonder bronvermelding. Als je dan nagaat dat ik hier niet meer ben dan mijn foto's en mijn tekst, kun je het gerust de digitale versie van beroving noemen. Ze hebben mijn halve huis leeggehaald. (Gelukkig lieten ze een kopie staan.)
Ik weet niet wie het gedaan heeft natuurlijk, maar hij stond op Dumpert en die kun je er niet op aanspreken. Ze hebben zichzelf immers al Geen Stijl genoemd?
Eigenlijk zou ik met een camera op mijn schouder langs moeten gaan en verhaal moeten halen.
Wat vinden jullie er zelf van, hè, hè?
Jij hebt het niet gedaan?
Maar het stond wel op jullie site, hè, hè?
Dat maakt jou niet uit?
En waarom niet, hè, hè?
Maar dat doe ik niet. Ik heb geen camera. Bovendien heb ik er geen tijd voor. Want hoewel ik er niet over praat, kost dat leven achter de schermen me wel erg veel tijd.
En dan 's avonds laat, als ik eindelijk thuiskom, blijkt Dumpert toch een bronvermelding te hebben gedaan. Goed. Mooi. Terecht. Alles is weer terugbezorgd.
Vergeet verder maar wat ik hierboven schreef.
(Maar de link kan beter, want dit is de muizenpagina
En dit is de blog.)

1 opmerking:

Anoniem zei

Flop!
Spammers hebben je Blog gevonden! Haal bovenstaande links ajb weg, ze zijn gevaarlijk!!!