vrijdag 20 juni 2008

Telefoon!

'U spreekt met krgkrg telecom.'
'Hallooo! U klinkt verkouden.'
'Ja, dat klopt mevrouw.'
'Het is ook zo'n slecht weer.'
'Ja, het regent bij ons ook.'
'Ja, vervelend, nou, daaag.'
'Ik wilde u nog wat vragen, mevrouw.'
'...'
'Hebt u een te hoge telefoonrekening.'
'Ja nou!'
'Dan kan ik hem voor u verlagen.'
'Doet u dat. Graag!'
'Dan heb ik een paar gegevens...'
'Ik moet nu echt gaan hoor.'
'Mag ik u een andere keer terugbellen, mevrouw.'
'Ja, natuurlijk! Wel doen hoor. Daaaag.'

2 opmerkingen:

Eddie zei

Hoi Flopke.
Ik ben je echte naam vergeten.
De SVS heb ik blijkbaar snel verdrongen. Maar deze naam past eigenlijk ook erg goed bij je. Leuke teksten zeg.
Heb je je boek, of je toneelstuk al af?

Ik heb sinds kort ook maar een blog gemaakt: http://eddiemv.blogspot.com/

Dag Flopke!

Flopke zei

Ha die Eddie! Leuk om van je te horen. Nog niets af hier, maar het vordert, hoewel het een gestager dan het ander. Ga je nu blog bekijken.