vrijdag 20 juli 2007

Uit logeren

Ik was uit logeren bij W. in het Noorden. Kijk dan, dit zijn W. en ik. (Haar initiaal heb ik aangepast in verband met haar privacy.) Ik wil haar aan jullie voorstellen. Ik logeerde bij haar en toch blogde ik door. Want ik dacht: als ik straks te lang stil ben, komen jullie niet meer kijken. Dan gaan jullie op vakantie, of jullie krijgen het te druk. En als jullie weggaan, ben ik weer alleen. Voor ik het weet besta ik niet meer. En ik ben er net. Ik wil nog niet weg, ik wil niet oplossen in de digitale ruimte, ik ben net begonnen. Dus ik vertel en laat zien en stel iedereen aan jullie voor. Kijk dan, dit is X, de hond van W. Dat het een hond is, mogen jullie gerust weten. We hebben met haar gewandeld, ze blafte af en toe en was bang voor drie kleine hondjes. Zie, ik heb steeds minder scrupules, jullie mogen echt veel weten en het wordt steeds meer. Heus, ik word nog eens een echte blogger.
Nu ga ik twitteren, voor ik word geschrapt , voor ik mijn vrienden verlies, omdat ik zo stil ben.
Wacht op mij, ik ben er nog!

Geen opmerkingen: