dinsdag 26 augustus 2008

18:00 uur

De penisplant heeft in bloei gestaan, jullie zullen het ongetwijfeld hebben meegekregen. De plant bloeit een keer in de acht tot vijftien jaar gedurende twee nachten en een dag. De Volkskrant schreef dat de Hortus vanavond tot 18:00 geopend is. En toen vroeg ik me af: sluiten ze normaal om half zes? En hebben ze voor deze gelegenheid hun hand over het hart gestreken en gezegd: vooruit, het gebeurt maar een keer in de - pak hem beet - tien jaar. Dit is een bijzondere tijd, we werken een half uur over?
(Sorry, ik ben echt niet rechts en ook geen voorstander van werken, maar dit...)
(Ik heb het even opgezocht. Ze sluiten normaal gesproken om 17:00. Ooh, dan. Dan heb ik niets gezegd, dit stukje kunnen jullie als ongeschreven beschouwen.)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

haha, het zijn natuurlijk wel ambtenaren.
Of zijn het nou trendvolgers? Of bibliothecarissen... Shit, ik zoek het wel eerst even op.

ik ga zei

Maar eindelijk een foto op je blog van 2 vrouwen die we in het gezicht kunnen kijken, ook al kijken ze dan vies.
Penisnijd zullen we maar zeggen...

Flopke zei

Marina, misschien zijn het wel trendvolgers van de gepamperde arbo-generatie werk-nou-even-dan-nemers vrrrdulleme. En Willem, het schijnt nogal te rieken, vandaar.