maandag 5 november 2007

Flopke geeft antwoord

Via Google-statistieken kan ik zien met welke zoekvragen mensen op deze blog komen. Eigenlijk vind ik dat een van de moderne wonderen. Zo moest het voelen toen God tot ons sprak, in de tijd dat hij nog van zich liet horen.
Er komen hier heel wat bezoekers met de zoekvraag herfstdepressie. Die zijn ook zo weer weg, want ze zijn op zoek naar oplossingen en niet naar nog meer problemen.
Ook kwam er iemand die op zoek was naar: sauna p!kk!e. (Ik schrijf het even zo, omdat ik anders misschien achter filters verdwijn. En dat lijkt me nu ook weer overdreven.) Ook deze bezoeker heb ik vast teleurgesteld. Ik kan me zelfs niet herinneren dat ik het tweede woord hier ooit heb gebruikt.
Maar de mooiste vraag vond ik deze: Hoe kun je zien dat iemand je leuk vindt?
Ik ben bang dat ik de vraag niet naar behoren heb kunnen beantwoorden. Vannacht dacht ik opeens: misschien is het goed dat alsnog te doen. Opdat de bezoekers met terugwerkende kracht toch niet voor niets hier zijn geweest. Beter te laat, dan nooit, zeggen ze altijd.
Nou goed, ik zal er eens over nadenken.

Geen opmerkingen: