vrijdag 24 augustus 2007

Verhip, kijk nou eens!

Vandaag wilde ik jullie uitleggen waarom je van mij niet kan verwachten dat ik weet waar ik naartoe moet op vakantie. Naar welk land met een C. (Het is Cuba. Zelfs ik weet dat inmiddels.) Maar opeens zag ik dat ik filmpjes op mijn blog kon plaatsen. Verhip! Was dat er al? Heb ik het al die tijd over het hoofd gezien? Of heeft het met die griep gister te maken? Want zo gaat het in het echte leven ook: je bent flink ziek, maar als je weer beter bent, kun je iets wat je daarvoor niet kon. Je begrijpt iets, je bent een ander mens geworden. Als dat zo is, heeft het dus zin gehad. Ik kon het nog niet of ik zag het niet en moest eerst griep krijgen voor ik er achter kwam. Vandaag nog even niets over het land met een C, alleen de achtergrondmuziek. Kijk, dit ben ik dus! Als ik beweeg! (Ik ben door het dolle heen.)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ontzéttend, wat een energie heb jij. Ik word al moe als ik er naar kijk ;-) Doe je een beetje rustig vandaag, want dát hou je niet vol, hoor.

Marloes zei

Tjonge jonge, ik had je haast niet herkend in de snelligheid..:)

Anoniem zei

Ja-ah, het heeft een paar miljoen jaar geduurd, maar nu kan dit dus. Dan vind ik ook dat je het moet doen. Klasse!

Niki zei

Ik sta versteld van de variaties op het niet vertonen van je gezicht. Petje af!

Flopke zei

Het is een uitdaging, Niki, ik geef het toe. Maar inderdaad: het kan, dus dan moet het gebeuren ook.
En nu mijn nieuwe dilemma: mag mijn stem erop of niet... (Als ik een navbar had, maakte ik een enquete, dan konden jullie stemmen. Maar ja...)