vrijdag 21 september 2007

Je kunt je natuurlijk vergissen

Je weet dus soms wat je niet leuk vindt (bowlen), maar wonderlijker vind ik dat je vaak weet wat je wel wilt, nog voor je het ooit gedaan hebt. Hoe is het mogelijk dat je weet dat je wilt schrijven, een hotel wilt beginnen of liever een ijzerwarenhandel opent?
Ik verwonder me daar natuurlijk over omdat het bij mij niet altijd is goedgegaan. Ik heb me nog wel eens ernstig vergist.
En iets graag willen, dat je niet kunt, is een treurige aangelegenheid. En vermoeiend bovendien.

3 opmerkingen:

Niki zei

Dus je kunt nog altijd die ijzerwarenhandel openen als je genoeg hebt van het schrijven.

Anoniem zei

Ik vergis mij echter nooit.

Flopke zei

Niki, een ijzerwarenhandel,daar heb ik nooit iets in gezien. En Brillie, hoe krijg je het voor elkaar?