dinsdag 23 oktober 2007

Mislukte herfst

Ik moet eens ophouden over de mislukte zomer. Mensen weten het nu wel, ik ben niet leuk meer, zulke klaagzangen gaan vervelen. Wat zeggen jullie? Ze zijn nooit leuk geweest!
Ik houd mijn mond al. Of sterker: het is al over. Het leed is geleden. Ik ben met goede moed begonnen aan een mislukte herfst. (Waarom moet alles toch altijd lukken? Mooi mislukken is nog een hele kunst. Ook daarin kun je heel goed worden, met een beetje aanleg en veel oefening.) Inmiddels ben ik bijna gewend aan warme jassen, een koude neus en aan een bed met koude lakens. Maar ik ga me verzetten. Ik heb een aantal maatregelen genomen.
Maatregel 1. (Klik dan.)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja luister eens. Ik kom net uit een land waar het 35 graden was. Ook niet alles hoor. Winter is lekker.

Flopke zei

Ach Cornette, je hoort mij niet zeggen dat anderen het makkelijker hebben.