donderdag 11 oktober 2007

Prima joh

Nee, goed hoor. Prima. Ja joh, tuurlijk. Vandaag ga ik er maar eens flink tegenaan. Er moet nog van alles gebeuren: dit en dat en van die dingen. En dan zijn er nog zaken die niet kunnen wachten of die te leuk zijn om te laten liggen. En dat is zonde, om juist de leuke dingen te laten liggen, bedoel ik. Zo'n dag is vast te kort. Ik ga maar eens beginnen. Want voor je het weet is het later en dan heb je nog niets gedaan. Of te weinig. Of het verkeerde. Dat zul je net zien. Dan ben je bezig en je denkt hard aan de gang te zijn, maar je bent druk geweest met het verkeerde. Daar moet je voor uitkijken, vind ik altijd. Je hoofd erbij houden, zal ik maar zeggen. Zo dus.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Eergisteren had ik nog zo'n dag. De hele dag hoofdpijn gehad vervolgens.

Karin zei

Bedankt Flop! Nu weet ik wat me te doen staat.

Anoniem zei

Als je lekker in bed blijft liggen heb je het niet alleen warmer, maar zijn de kleuren dat ook! Breuk met de huisstijl, maar wel heel behaaglijk.

Flopke zei

Ja, hoofdpijn, warm...