vrijdag 26 juni 2009

Zwaktebod



Een tijdje geleden reed ik door een dorpje waarvan ik de naam ben vergeten, maar dat de slogan voerde: 'Sterk in kwaliteit en techniek.' Zo'n slogan blijft je bij, want die zet je aan het denken.
Dat je sterk kunt zijn in techniek, zie ik wel voor me. Hoewel ik me wel afvroeg waarom, als het dorpje dan zo goed was in techniek, ik de naam nog niet eerder had gehoord. Nou was dat een detail, maar dat het dorp beweerde ook sterk te zijn in kwaliteit en daar heb ik langer over moeten nadenken. Eerlijk gezegd ben ik er nog steeds niet uit. Want ziet dat eruit: sterk zijn in kwaliteit?
Deze post had ik al veel eerder willen schrijven, maar ik liep vast. Want hoe illustreer je dit?
(Verder heb ik de afgelopen tijd eerlijk gezegd een beetje zitten dubben over een mogelijke digitale zelfmoord. Maar nu er een grote popster is overleden en het een trend onder fans schijnt te zijn, stel ik dat nog even uit. En het is bekend: als je zoiets uitstelt, komt het er misschien niet meer van.)

Geen opmerkingen: