dinsdag 27 december 2011

Zwart

Als ik een jaaroverzicht voor dit jaar zou moeten maken, zou het kort zijn. Mijn hoofd had ik elders nodig, maar toch was er een memorabel moment. Het moment dat ik met een kort klikje een bestand met foto's weggooide. De computer vroeg niet eens of ik het zeker wist, in één klap waren al mijn blogfoto's verdwenen. Heel mijn blog op zwart.
Ik heb er een paar teruggezet, maar ben daarmee gestopt.
Normaal krijg je waarschuwingen als het om iets belangrijks gaat. Weet je zeker dat je dit wilt weggooien?
Maar soms worden de waarschuwingen eruit gefilterd.
Alsof een groepje mensen wel met elkaar praat, maar niet tegen jou. Als je iets vraagt, krijg je geen eerlijk antwoord. Het gesprek komt niet op gang.
Niet met jou.
Ik zal komende tijd langzaam de foto's terug gaan zetten.
En die foto's die niet gevonden willen worden, ben ik kwijt. Daar valt niets aan te doen.

Geen opmerkingen: