zondag 27 april 2008

Sigaret over eenzaamheid

Soms kun je iets gewoon even regelen. Het was zo'n dag dat ik mijn best deed, maar niets bereikte, in mijn geval vooral omdat de treinen spontaan begonnen uit te vallen zodra ik mijn eerste voet op het perron zette. En dan zit er maar één ding op: naar het café. Zoals dat gaat, komt van het één het ander. Het begon ermee dat M. met de kaarten nog in zijn hand enthousiast naar buiten kwam rennen, waarna ik per ongeluk bij R. aan een tafeltje ging zitten, een sigaret over eenzaamheid voor hem maakte en we afspraken dat we elkaar al 25 jaar kenden.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jee, doe je die dingen nog steeds...?

Anoniem zei

:-))) Hey F. hier R. Thx voor het mooie kunstwerkje. CU

Flopke zei

Ja Ed, als ik de kans krijg. En R., dat was nu nog eens graag gedaan.