woensdag 30 april 2008

Niets is ooit helemaal in orde

Hij was niet helemaal in vorm, schreef de Volkskrant. Misschien stond hij daarom steeds zo te wijzen. Maar nog steeds was het een van de betere concerten die ik had kunnen meemaken.
Ik heb trouwens wel een scherpe foto gemaakt, alleen staat hij hier in de schaduw. Zo had het kunnen zijn, als ik iets beter mijn best had gedaan.
Zucht. Ach, en deze...
...is niet helemaal vaag, maar hier wijst hij niet.
Nou ja, niets is ooit helemaal in orde.
Wisten jullie trouwens dat ze veel kleurige ballonnen hebben teruggevonden?
Maar ja, geen priester.
Ik bedoel maar.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

onscherpte is helemaal in tegenwoordig,flop

Flopke zei

Héé dank je Herman. En jij kunt het weten...

Anoniem zei

en toch heb ik het gevoel dat ergens op een tropisch eiland, aan een Bountystrand, met een pina colada in de ene hand en een warme vrouwenborst in de andere, een priester ons allemaal zit uit te lachen...

Flopke zei

Dat kan best zijn, Marina, maar ik geloof toch niet dat het onze priester is, die waarschijnlijk ook zijn luchtbedje niet kreeg opgeblazen.