woensdag 3 september 2008

Slakkenregen

Ze zeggen wel dat slakken over de grond bewegen, maar dat zeggen ze van padden en kikkers ook. En sinds de film Magnolia weten we beter, soms regent het die beestjes. Waarom zou het dan ook geen slakken kunnen regenen? Hoe vreten ze anders in één nacht alle slaplanten op? Ik dacht nog dat ze vanuit de aarde opdoken, maar dat kan niet. Dan zouden ze zondagavond niet opeens op mijn wijnglas kunnen zitten. (Mario was jarig en hield weer eens een geweldig feest.) Ik heb er geen echt foto van, maar goed, ik heb ze ook niet echt zien vallen. Zoiets moet het geweest zijn. (Hier heb ik nu echt mijn best op gedaan, ik zeg het er maar even bij, het was best veel werk.)

6 opmerkingen:

De Vogelman zei

Maar wat ìs het???

Flopke zei

Het zíjn, vogelman, het zíjn slakken, uitgeknipt en achter elkaar geplakt.

De Vogelman zei

Wààààànzinnig!

De Vogelman zei

echt!

Flopke zei

Nou, nou, nou, vogelman, zo erg is het ook weer niet. (Alsof je er de hele dag...)

De Vogelman zei

Ja, ik denk dat ik maar de slakkenman ga worden