zaterdag 8 augustus 2009

Als jullie gaan, ga ik ook



Ook ik wil op vakantie, heb ik gisteren vastgesteld. Niet alleen om ergens te komen, maar ook om hier weg te zijn. Een druilerige zomer in mijn eentje in Nederland achterblijven, zoals vorig jaar, vind ik deprimerend. Toen zat ik hier onder een donker wolkendek naar daglicht te snakken, terwijl jullie vertrokken waren. Gewéldig hadden jullie het.
Dat niet meer.
Dat ik per se op vakantie moet, vind ik zelf eerlijk gezegd nogal decadent. Maar ik ga het mezelf niet nodeloos moeilijk maken door thuis te blijven. Die tijd heb ik gehad. De wereld is er niet beter van geworden en het kan een stuk vrolijker.
Tot zover mijn principes.
En op speciaal verzoek nog maar een stukje been.

4 opmerkingen:

CasaSpider zei

Aha, een enkel... :-)
Wel een mooie compositie.
Wordt dit een nieuwe Ravensburger puzzle?

De Vogelman zei

En ik ben net terug.... Ga je met je nieuwe vehikel?

Flopke zei

CasaSpider, zoiets inderdaad. En wie het eerst een heel been heeft gespaard, roept: Bingo!
En vogelman: sssssst! En welkom terug. Leuk gehad?

De Vogelman zei

Yups, maar het is nog niet afgelopen :)