woensdag 14 oktober 2009

...op een goede...





De slaapkenner gaf me de nodige informatie over deklagen, kernen en hoe de spiralen zo gemaakt waren dat we extra makkelijk kunnen draaien in bed, want de innovatie houdt maar niet op in het slaapgebeuren en toen bracht hij het onderwerp toch op dat onvermijdelijke onderwerp.
Hij wilde zich nergens mee bemoeien, zei hij. En als ik het niet wilde zeggen, dan hoefde dat niet, alle begrip, maar voor een goed advies wilde hij toch graag weten... Want ik moest me realiseren dat het er nogal vanaf hangt wat je een comfortabel matras vindt. Is een bed iets vooral iets om in te slapen... of nou ja, soms lepeltje lepeltje, enfin, hij bedoelde: met zo'n spleet in het midden...
Maar als ik niet wilde antwoorden, dan had hij daar alle begrip voor.

Geen opmerkingen: