vrijdag 18 maart 2016

Nieuwe Tijden



Soms vraagt Imprezzed: Flopke, waar blijf je? En dan denk ik: ja, waar blijf ik ook alweer? Het probleem is een beetje dat mijn onderwerp is uitgeput. Het ging altijd over de sociale media en wat ik ermee moest. Niets nuttigs, weet ik inmiddels. Hoewel we wel gelachen hebben toen Marketingfacts gék werd omdat hij niet wist wie ik was, dat er vervolgens een halve klopjacht werd geopend, omdat ik misschien wel niet zou bestaan. En de telemarketingpingpong was ook leuk. Maar nu is dat een beetje klaar. (Ze mogen bellen hoor, ik neem nog steeds op.)
Tot vanochtend. Opeens kreeg ik een idee voor een nieuw onderwerp. Laat ik het nu noemen: Nieuwe Tijden Van Onbegrip.
Zoals altijd als ik me voorneem een serie te maken, verzandt het vrijwel onmiddellijk. We zullen zien morgen.
Gister ging overigens de bel. Nog voor ik beneden was, viel er al een folder in de bus. De aanbellers waren te bescheiden om lang te blijven staan. (Nee, dan de bezorgers van DHL die een pakket voor de buren hebben...)
In de folder een aanbieding: ik mag gratis naar een bijeenkomst en als ik wil kan ik naar het paradijs. Dat wil ik best. En meer: ik vind het lief dat ik word uitgenodigd. Vooral ook omdat het niet erg is als ik niet ga. Dan komen er geen enge mannen mijn hoofd eraf hakken. Hooguit komen ze in de toekomst nog een keertje langs, bellen ze aan en voordat ik twee trappen af ben, gaan ze weer, want ze willen me niet storen.
Ik vind het lief. En ik ben blij met de uitnodiging, ook al ga ik niet naar het feestje.

1 opmerking:

The Imprezzed zei

Lief van je dat je me noemt in het begin van je blog. Ik zag het nu pas, op deze zonnige 28 maart 2017. Helaas is je inspiratie voor je blogs sinds oktober 2016 opgeraakt waardoor we het nu zonder jouw taalpareltjes moeten doen. Om met Tol Hansse te zingen: Keer terug Flopke, want alles is vergeten en .....