vrijdag 16 november 2007

Werkzaamheden

Je hebt van die mensen, die hebben geen naam, maar die zijn genaamd (of soms ook wel geheten). Ze zijn ergens werkzaam (op hun werkplek verrichten ze werkzaamheden) én ze zijn woonachtig.
Ik moest daaraan denken.
Zo. En nu ga ik op locatie heel erg lang vergaderen. En tijdens goede en vooral lange vergaderingen hoop ik altijd een paar keer ernstig hard te lachen.
We zullen zien.
Ik zal aan jullie denken en hoop later een paar mooie vergaderposts te kunnen maken. Laten we zeggen: ik probeer De Schaduwnotulen te schrijven.
En kijk, dit zijn de Stukken. Dan zijn jullie daar alvast van op de hoogte.

2 opmerkingen:

Karin zei

Deze mensen hebben ook een drietal argumenten. Of een tweetal kinderen.
De stukken zijn alvast indrukwekkend.

Anoniem zei

Soms is er ook iets droevigs bij zulke mensen gebeurd: dan is iemand 'komen te overlijden'.