dinsdag 29 september 2009

Dit is het ook niet


Ken je dat: je hebt je sloffen nog aan, dus loop je de trap op om schoenen aan te trekken die boven staan, je neemt gelijk even een tas mee die niet in de gang beneden hoort te slingeren, boven gooi je een krant bij het oud papier en pak je een vuil kopje mee, weer beneden - kopje in de keuken - ga je op zoek naar je sleutels, die niet op de kast liggen, maar in je tas zullen zitten, die links - o nee rechts - aan de kapstok hangt, sleutels eruit, pen die je meegraait stop je weer terug, losse euro valt, je raapt hem op en dan zie je voeten. Sloffen nog aan. Maar goed, geloof ook niet dat dit is wat ik wil zeggen.

4 opmerkingen:

brownie zei

Nee, totdat je , net als ik, een keer in je boxershorts je auto instapt. verstrooidheid kan op latere leeftijd zomaar toeslaan.

Je staat op de lijst, zal volgend jaar worden !

Greetz, Kees

Flopke zei

Op welke lijst sta ik, Kees? (Word er zenuwachtig van.)

Flopke zei

O die lijst... Aaaaaah, maar hoe moet dat dan? Moet ik dan vliegen met een zak over mijn hoofd?

brownie zei

Gewoon net als ik doen , een dikke donkere Rayban op en een Baseball cap diep over je ogen .... ik ben altijd incognito. Bovendien zit je achterin , dus kan ik je niet direct zien en heb bovendien wel wat beters te doen. Veilig vliegen bijvoorbeeld.