dinsdag 25 september 2012

Over huifkarren en gymbroekjes




Donderdag een bedrijfsuitje en wat we gaan doen, is altijd geheim. Gelukkig weet ik het wel en dat heb ik tegen iedereen gezegd die het horen wilde.
Nee, niet wat we gaan doen, maar dat ik het weet.
En dan willen ze het ook weten en dan gaan ze raden en dan geef ik clues als: het heeft te maken met een snoepje dat in een bos achter een boom ligt. Daar komen ze in de meeste gevallen niet veel verder mee en als ik het dan uiteindelijk zat ben, zeg ik dat we een huifkarrentocht gaan doen, en dat ze het niet verder mogen vertellen.
Ik ga het jullie ook niet vertellen.
Later misschien, als ik mezelf niet voor aap heb gezet.
Maar nu zit ik met het volgende: wat trek je aan voor zo'n gelegenheid? Het moet iets sportiefs zijn. Maar ik heb niets sportiefs. Of misschien heb ik wel iets sportiefs, maar weet ik niet of ik daarin wel door mijn collega's gezien wil worden. Dat heb ik de organisatie laten weten en nu gaat het verhaal dat ik zal verschijnen in een kort gymbroekje.
Enfin, dat heb ik verder maar zo gelaten.

Geen opmerkingen: