zaterdag 21 december 2013

Het is zover


Gister stond ik in een winkel om vilt te kopen voor nog meer iPhonehoesjes. Ik had mezelf net vakantie gegeven en toen was de hevige aandrang om hoesjes te maken niet meer te onderdrukken. Ik maakte er twee. En vannacht kreeg ik een idee voor een ander hoesje, dus moet ik weer naar de winkel, want nu heb ik wit vilt nodig. En witte knopen.
Ik ga alle hoesjes gebruiken, zelf heb ik immers ook niet elke dag hetzelfde aan, en mijn iPhone is ook maar een eh.... Afgezien daarvan, geef ik ze aan mensen om me heen. Broer wil er een, voor H heb ik hem al af. En PapaFlopke riep dat hij er een wilde, maar die moet eerst maar eens een fatsoenlijke telefoon kopen. Maar goed, @Krekel hoeft het niet en vriend 'Mario' vindt het meer iets voor softies, voor mensen die van wierook houden, zei hij gister redelijk voorzichtig. Dat mocht hij toch wel zeggen?
Enfin, hoewel ik dus feitelijk net uit de winkel kom, moet ik er nu weer heen en dat ik hier nog zit te schrijven en niet al lang op de fiets zit, heeft te maken met mijn bijna onmenselijke zelfbeheersing.
Jullie lezen het, het is het zover.
Ik heb een Hobby.

Geen opmerkingen: