donderdag 27 maart 2008

Echt wel zeven

Het waren toch echt wel zeven gangen, mailde vriendin W. me nog, want haar koelkast was leeg en dan valt daar voor mij niets tegenin te brengen, sterker nog, ik meende dat ik daar niets tegenin had gebracht, maar slechts had beweerd dat niemand het had kunnen natellen, wat zeker het geval is, maar om dat inzichtelijk te maken, moet ik meer achtergrondinformatie geven en dat doe ik liever niet. Enfin, haar koelkast was leeg en dat wil wel wat zeggen, want het is nogal een apparaat, één die zelfstandig ijsblokjes kan lanceren en die bovendien doorgaans volzit, dus ik vraag me af of we slechts met zijn vijven waren, of het pas half drie was toen we vertrokken en of het bij zeven gangen gebleven is.
Ik kan het me nauwelijks voorstellen.

Geen opmerkingen: