zondag 24 februari 2008

Utrecht piep piep

Zin in een Belgische wafel of chocolade? Lees even dit (klik op de bovenste foto voor een beter beeld, ze zitten bij de wafels, één zit op de Marsen en daarboven, op de kauwgum zit er ook nog een). Ik was op station Utrecht verzeild geraakt, de treinen waren bijna op. Gelukkig ging er nog eentje de goede kant op. Ik moest wel even wachten. Alle winkels waren dicht, ik liep overal een beetje naar binnen te kijken. In een Kiosk midden in de hal keek ik door een raampje naar wat ik allemaal niet kon kopen. En toen zag ik een muisje lopen. Hij liep naar de Belgische wafels en begon te eten. Daarna kwam er nog een muisje en daarna nog een. Ik maakte een foto en nog een en nog een. Een muisje keek me aan, terwijl hij knabbelde aan een stukje wafel dat hij in zijn voorpootjes had. Boven hem scharrelde een muisje bij de chocolade en rechts nog een. Op het hoogtepunt zaten er vier of vijf muisjes bij de wafels, twee daarboven en liep er nog één tussen de kauwgum. Kauwgum zullen ze wel niet eten, dacht ik. Tot iemand me gister uitlegde dat ze het laagje suiker om de kauwgum best lekker zullen vinden.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

wat moet het heerlijk zijn om een muisje in een stationskiosk te zijn. Komt in de buurt van mijn droom om een nacht in De Bijenkorf opgesloten te worden.

Anoniem zei

Dit is geweldig!!!

Ik zou hem naar GeenStijl sturen :)

Anoniem zei

Mag ik ze tippen? GeenStijl bedoel ik... toe....

Anoniem zei

http://frontpage.fok.nl/nieuws/88230 Ik heb het nieuws opgepikt.

Flopke zei

Hé Petre, goed! (En ja, Ed, had ik maar een filmpje gemaakt.)

Anoniem zei

@ed: wat ben jij een pauper zeg met je geenstijl...

Flopke zei

Ed is geen pauper @Jaap. (Waarom beginnen er op enig moment toch altijd weer mensen te schelden op internet?)