donderdag 14 februari 2008

Veiligheidsspelen en paperclips

Ik vind mezelf helemaal niet zo dwars - hoewel ik in het land met een C., zelfs bij mezelf een andere indruk kon nalaten - maar om vandaag iets over de liefde te schrijven... dat kan natuurlijk niet.(Anders had ik nog een prachtige liefdesgeschiedenis voor jullie, over een vrouw met een stofzuiger. Ze vertelde het me gister.)
Je zou er weer even punk van worden en veiligheidsspelden in je gezicht prikken. Wat ik trouwens ontroerend vind. Ik bedoel: je bent ruig en om dat te benadrukken, gebruik je veiligheidsspelden.
Wat de illustratie betreft: ik moet werkelijk weer eens opruimen. Ze moeten hier zijn, maar ik kan er geen één vinden.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Voor alle veiligheid veilig opgeboren op een veilig plekje, daar waar je nooit meer veilig komt!

Anoniem zei

opgeboren moet natuurlijk opgeborgen zijn.

Anoniem zei

Lopen twee spelden over het Rode Plein. Zegt de ene tegen de andere: kijk uit, daar loopt een veiligheidsspeld!