vrijdag 24 oktober 2008

Flopke-contest (die ik verlies)

Werd net gebeld door die boef van een telemarketeer, want die blijft maar bellen, dus deugt het niet. Ik moet ten koste van alles voorkomen dat ik per ongeluk toch een keer ja zeg, maar moet hem ondertussen dus wel laten terugbellen. Het wordt nog gevaarlijk.
Maar nu eerst met een strak programma de avond in. Voor ik ga nog even deze ingezonden foto. Gips inderdaad. En dit is dus 116.
Dat begint toch echt te rieken naar een contest.
Zul je net zien: dan bén je Flopke, maar bij de Flopke-contest bungel je ergens onderaan.

2 opmerkingen:

Karin zei

116 zet wel gelijk hoog in, probeer daar nog maar eens overheen te komen. Dan moet je je al in beton laten storten. Ik geef bij voorbaat op.

Flopke zei

Jammer Karin, ik had gehoopt, jij, ondersteboven aan een boom, met een zak om je hoofd.
Nee?
Toch jammer.