vrijdag 31 oktober 2008

Sasaki

Op twitter ben ik een Japanse aan het volgen. Of een Japanner. Dat weet ik eigenlijk niet, want dat kan ik niet zien. Hij/zij heeft een petje op. Ik weet ook niet waarover hij/zij schrijft, wat hij/zij doet, ik begrijp er helemaal niets van. Maar ik vond de lettertjes zo grappig en het leek me vrolijk om die af en toe langs te zien komen. Vandaag twitterde het niet veel en nu is het helemaal stil. Misschien slaapt het. Ik weet eigenlijk niet hoe laat het in Japan is.
Het heeft het mailtje ontvangen, waarschijnlijk even bij mij gekeken, gezien dat ik slechts 42 mensen volg, dus dat ik geen spammer ben en het er toen maar bij laten zitten. Ik mag waarschijnlijk al blij zijn dat het me niet heeft geblokt.
En dat terwijl het me zo geestig had geleken als het me terug ging volgen, dat schept een band. Maar dat signaal is dus niet overgekomen.
Jammer.
En nu zal ik me steeds meer gaan afvragen wat het toch bedoelt.
Wat ik wil zeggen: als je al geen ingewikkeld leven hebt, valt daar heus wel iets aan te doen.

Geen opmerkingen: