dinsdag 14 augustus 2007

Het is een kladblog

Gister een time out? Dat lijkt me niet. Laat ik de verwachtingen die misschien zijn ontstaan, maar snel de kop indrukken.
Dit is het.
En moet ik nu mijn gedachten (ze zijn nog niet helemaal uitgedacht, ze zoemen nog wat na) ook aan de grote klok hangen? Welnee, jullie zien het wel. Het is een kladblog, zei Krekel gister. Dat was zo'n goeie, die moest al bestaan. En inderdaad, er bestaan al heel wat kladblogs.
Kijk dan wat grappig: een foto zonder hoofd!
Nee, als ik niks wil schrijven, schrijf ik helemaal niks. En ik zet er een Tijd bij waar jullie van schrikken. Zo, hoog tijd voor een kopje rozenbottellimonade of iets anders zoets.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Publikumbeschimpfung Frau Flopke?

Flopke zei

Nee, Peter, absoluut geen beschimpfung, maar een strategische heroriëntatie.

Anoniem zei

Ziezo, de kop is eraf!
(ik kop 'm even in)

Anoniem zei

Strategische heroriëntatie. Mijn God, dat gaat banen kosten!

Flopke zei

Marina: íemand moest het doen. En Peter, zeker gaat het banen kosten. Maar de loonlijst van De Flopke Groep B.V. was nog bescheiden, dus het kan via wel heel bijzonder natuurlijk verloop.

Anoniem zei

Naar aanleiding van gisteren wilde ik je vragen welke shampoo je gebruikt, maar als ik dit zie laat ik dat even zitten. Zal het nog goed komen?

Flopke zei

Tja, Sandra V. geen familie enzovoorts, ik durf wel te voorspellen: het zal tijdelijk af en toe opleven, maar uiteindelijk loopt het toch fataal af.
Zucht maar weer.