maandag 24 september 2007

Arti Flop


Op de beste portretten staar je niet als een koe de lens in.
Dat geldt in ieder geval voor mij.
En verder vrees ik dat wat wat ik normaal gesproken met mijn gezicht heb, ik vanochtend met mijn ziel ervaar: mijn handen ervoor. Onder de tafel kruipen.
Even is alle moed weggestroomd.
Ach, het is niets, ik heb het wel vaker. Het is immers maandagochtend, dan moet je ook niet te hard van stapel lopen.
De foto is gemaakt door ene Jan K. Ken ik verder niet. Sterker: nóóit van gehoord.
(Kukelekuuu...)

8 opmerkingen:

Niki zei

Zijn dat nu stenen lippen op de achtergrond?

Flopke zei

Dat is best mogelijk. (Of het is een bootje op zijn kant.)

Karin zei

Heb je al thee gezet Flop? Daar houdt de ziel van. En zet je schrap, want de herfst begint vanmiddag!

Flopke zei

De herfst is vanmiddag inderdaad begonnen. Misschien dat ik daarom niets, maar dan ook niets te melden heb.

Anoniem zei

Wanneer trouwens wel Flopke?

Anoniem zei

Dat is een mooie foto! Gothic...
Jan Kindermans, deed die niet iets bij het Cito? Maar goed, prachtige foto.

Pieter de Rijk zei

Mooi, herfstig, die foto. Er valt best wat voor de herfst te zeggen, al valt-ie ons nu wat rauw op de nek. Maar gisteren was ook herfst -en was het niet mooi? Ach, zo mooi. De mensen laten zich tegenwoordig ook zo snel ontmoedigen. Het was 18 graden vandaag. Ja, maar de gevoelstemperatuur. O, die was wel -5. Kom op nou mensen.

Flopke zei

Kindermans bij de Cito? Geen flauw idee, hoor Marina.
En Pieter, ik vond het gister niet zo mooi. Maar dat zit dus vooral in mijn hoofd.