donderdag 20 september 2007

www.flopke.nl

Het zal een week geleden zijn dat Krekel 's ochtends in de gang stond en mompelde: 'O ja, ik heb je domeinnaam geclaimd.' Daarop pakte hij zijn tas, liep naar beneden en trok de deur achter zich dicht. Hij wachtte niet tot ik hem bedankte, hij bouwde er geen toer omheen, hij mompelde het alleen, alsof hij het zelf half vergeten was en liep weg.
De avond ervoor had hij het zitten doen. In zijn eentje. Op zijn kamer. Omdat hij bang was dat iemand anders straks de naam gaat claimen. Omdat zo'n adres beter te onthouden is.
Zo is Krekel.
Inmiddels heeft Krekel me ook omgeleid.
Nu heb ik dus een eigen voordeur: www.flopke.nl. (Je moet het maar eens proberen. Je zult zien, er gebeurt niets. En dat was vroeger wel anders, bedoel ik.)
En straks, als ik nog eens zelfstandig wil gaan wonen, dan verhuist hij me ernaartoe.
Als ik nou eens iets met een knalkurk in de koelkast leg.
Zo maar.
Omdat zo'n fles toch ergens moet liggen.

6 opmerkingen:

Niki zei

Gefeliciteerd met je nieuwe woning! Ik ben heel benieuwd hoe je hem in gaat richten.

Karin zei

Wat een schat is het toch, die Krekel. En het schijnt dat hij ook nog lekker kan koken.

Flopke zei

Zonder Krekel, 'Karin', had ik ergens achteraf hooguit een schimmige blog zonder een enkele foto.
Dank Niki, en het mooie is dat mijn nieuwe woning er extact en precies zo zal uitzien als mijn oude.

Anoniem zei

Kan ik je nu ook mailen op bewoner@flopke.nl?

Ook leuk ditisgeen@flopke.nl of ikben@flopke.nl

Anoniem zei

Is Krekel ook in te huren voor het regelen van andere domeinnamen?

Flopke zei

Dat niet, Ed, want alleen de naam is geregistreerd, er wordt niet gehost vanaf dat adres (zeg je dat zo?) Maar voor in die toekomst sluiten we niets uit.
En Siske, Krekel zijn hart is groot, hij wil graag helpen. Wat? Hij staat al naast me!