zondag 2 september 2007

Flopke, doe eens rustig

Soms wil het helpen om onder de mensen te komen. Gister was ik de hele dag onder de mensen en daar werd ik vrolijk van. 's Avonds zat ik in gezelschap aan een grote tafel lekker te eten en te praten en dacht ineens: nu moet ik een foto maken. Dan kunnen jullie het ook zien. (Ik ga er zomaar vanuit dat jullie dat nog willen zien ook. En ik vertel inmiddels echt van alles over mijn leven.) Maar toen iedereen eindelijk weer op zijn plaats zat, zat ik een cocktail te drinken. Door een rietje. En dan vergeet ik alles weer. (Nee, niet alles... zo erg was het niet, ik heb me goed gedragen.) Maar goed, ik heb dus geen foto. Ik heb wel een foto van eergister. Toen was de omslag in mijn stemming eigenlijk best groot. Ik was van slag, ging naar de kroeg. Het hielp. En nu moet ik maar weer eens een avond rustig thuis gaan zitten. Kijken of ik weer somber kan worden.
(Het is dat ik discreet moet zijn, maar jullie zouden eens bij mijn links moeten kijken. Nee, meer naar beneden, bij de P...)

3 opmerkingen:

Niki zei

De foto met food XL op de achtergrond is wonderschoon. En is het nog gelukt om lekker te somberen?

Anoniem zei

Food XL: dat is inderdaad prachtig. Je eerst volvreten, en daarna in dezelfde zaak een Cora-creatie in een grote maat aanschaffen. One-stop-shopping indeed!

Flopke zei

Hm, onbedoelde reclame. Het eten is geloof ik niet zo heel vet, hoor Siske. En Niki: die avond niet meer gesomberd.